2014年11月18日 星期二

28 weeks

回想當天 - 1/10/2014 - 8/10/2014 (28 weeks)

10月4號去左瑪麗飲糖水~
其實糖水呢一part 我一向打定輸數~
因為就算有左之前定之後, 我都係無甜不歡!
最鐘意就係飲甜野同埋朱古力~
仲要唔甜唔食o個隻><
我成日同自己講: 食咁多甜野, 係要還ga!
所以都預左自己仲有呢12weeks 要清清淡淡, 控制飲食~
但諗起要吉手指都覺得好驚好痛><

由於8點半就要去到瑪麗, 所以早一日就去左媽咪度訓喇~
8點半準時去到瑪麗, 點知都排65=.=
d人有冇咁早到呀!!!
之後一去到就抽左枝血先, 我d 血管不嬲都好幼, 所以好難抽~
個姑娘比我揀, 一係就吉唔痛既, 但可能要吉幾次, 一係就吉好痛既, 一次過~
我揀左一次過><因為真係唔想吉幾次, 點知真係痛到我想大嗌>______<
抽完出黎眼濕濕, 真係好痛好痛, 之後就飲埋杯糖水~
可能我一向飲開好甜, 所以呢杯糖水對我黎講好ok, 一d都唔甜!
好快就飲晒lu~之後就要o係度坐2個鐘喇~

由於有媽咪陪我, 所以d時間都過得好快, 再抽多次血就走得lu~
再抽既時候我個心不斷期求唔好比我遇番頭先抽血個姑娘, 因為真係好痛!
點知今次係第2個姑娘, 個心放左一大半~
點知呢個姑娘抽得仲痛....真係即刻痛到我標左2滴眼淚><
不過為左bb, 值得既><

1 則留言:

  1. 聽好多朋友都講飲湯水好痛苦....好怕怕...
    其實私家做過,仲駛唔駛返去政府做測試?

    回覆刪除