2014年9月10日 星期三

第二次贊育檢查 - 入左助產士小組

回想當天 - 10/7/2014 (16 weeks)

今日係第2次去贊育檢查!由於知道淨係講番驗血報告, 所以冇叫佳佳 or 媽咪陪~
早上番完工仲食完個米線就塔車去贊育喇, 去到度高磅重量血壓~
因為o岩o岩行完條長命斜, 血壓特高, 要抖陣驗左3次先正常番~
今次覆診都慘喇, 因為我個電話壞左, 拎住部上唔到網既電話去等~
一等就等左我2個幾鐘=.=我既唯一娛樂就係睇住前面個女仔玩切生果~
真係諗起都可憐>_______<
好辛苦等左2個鐘後, 終於到我見醫生喇~
今次個醫生係大陸醫生黎ga, 講普通話, 仲要我講廣東話佢都聽唔明law!
唉...我明明係香港人黎ga ma, 要我用普通話對答, 真係有少少無奈!
淨係話俾我知上次驟既血一切正常, 之後聽下bb心跳, 禁下個胸同個肚就等走喇!
唯一既好消息係可以幫我安排到結構, 慳番一筆^v^
之後出到去又等叫名, 人地遲過我都已經叫左, 但都仲未到我!
又等左差唔多一個鐘終於都到我喇=.=
原來我俾佢地安排左入助產士小組, 話之後我既檢查, 直到生都係同一班肋產士幫我!
唔好既地方就係要我次次都要番贊育檢查!
因為聽人講助產士係"好野"黎, 所以都應承左~^^
就係一個咁簡單既檢查, 我2點半去到, 足足等到我5點半先走得>_<

沒有留言:

張貼留言