2014年9月10日 星期三

照結構+第一次有人讓座

回想當天 - 13/8/2014 (21 weeks)

今日係照結構既大日子!
結構之前一路都唔係好敢講自己有左bb, 因為睇得bk太多~
見到好多人因為結構唔pass 而選擇終止懷孕!
所以真係好驚好驚!
加上自己個肚仲係唔大, 好驚bb 唔足size~
做左人阿媽真係好多野擔心><

好彩佳佳今日都請到假陪我去照 (佢知有得照一定會請)
8點出門口仲去大家樂食完個早餐先上去~
仲落大雨, 紅雨埋tim~
好想姑娘比一日假我唔洗我趕番工><
上到去等既時候個心真係跳出黎咁滯~
一路同小丸講唔洗驚, 姑娘幫你做檢查!
其實係叫緊自己唔洗驚~
今次好快就到我喇 >_______________<
入到去訓o係床佳佳可以o係我隔離, 我即刻拖實佢~
佳佳都feel到我真係好驚, 不斷叫我唔洗驚唔洗擔心!
之後姑娘就開始照喇, 一開始照個心, 照左好耐><
我又好驚喇, 驚到我差d喊左出黎~
可能個姑娘都知我好緊張, 同我講: 冇事ga, 我要影番張相出黎比醫生睇所以照耐d o者~
之後我都開始放鬆d喇個人, 呢個媽咪真係冇用, 少少野都驚得咁緊要!
之後小丸好攪笑, 照到邊都見到佢隻手, 照個咀呢就搵隻手整住個口~
咁姑娘就話: 唉, 最尾先照番個口啦, 而家照左隻腳先啦~
之後照落隻腳度又見到佢隻手~~~
個姑娘話: 哎呀, 你睇下佢隻手多到, 照邊就遮住邊度~
真係好可愛呀^^
姑娘問我知道係囝囝定囡囡未, 我話未confirm~
之後佢就幫我睇, 睇完之後笑笑口講左句: 好明顯啦, 囝囝黎ga, 咁突, 冇走雞啦~
o個刻唔知點解我一d唔開心都冇, 仲好開心, 覺得好sweet~
已經即刻諗起第時同個囝拍拖喇~^v^
希望個囝第時型d 啦~
最終因為個囝玩野, 照左成個鐘先走得~
膽粗粗問姑娘可唔可以要一日假, 姑且望一望出面見到咁大雨~
就比左一日假我喇~好野~~~
最後姑娘仲話bb size 都好正常, 結構亦都好正常~
終於放下心頭大石喇~~~

有一日假, 就約左媽咪出黎飲茶喇, 飲完茶睇左一陣bb野~
由於已經confirm係囝囝, 主打既梗係藍色啦~
雖然自己鐘意粉紅色多d, 但囝囝既野一定要係藍色ga, 仲要好型tim~^v^
4點幾5點就塔番地鐵番屋企喇~~
我期待左好耐既野終於都發生喇~~~
竟然有個姨姨起身讓座比我呀!!!
係21週以黎第1次呀!!!!!
真係好多謝好多謝o個位姨姨~
佳佳仲話見到我一路坐一路陰陰咀笑~
今日真係好值得紀念^^

沒有留言:

張貼留言