2014年8月14日 星期四

第一次產檢 - 見到閃閃

回想當天 - 8/5/2014 (6 weeks)

今日係我第一次產檢, 真係十分緊張~
入到去等既時候個心真係差d跳左出黎~
其實只係等左半個鐘, 但唔知點解呢半個鐘真係好漫長好漫長....
終於到我喇, 同佳佳一齊入去, 由於上次都有睇呢個醫生~
佢亦都知我上次個case, 所以都好小心處理!
終於要訓上床喇>< 我真係完全感覺到自己個心就黎跳出黎喇~
照左一陣, 終於照到bb喇~~
bb有0.88cm, 相等於6週, 醫生話可能係我遲排卵, 所以問題不大~
之後俾我見到傳說中既"閃閃", 仲俾我聽到佢"卜卜卜卜卜....."既心跳聲~
真係不禁流左2滴眼淚出黎~
醫生仲講左句: 今次冇上次咁倫盡喇~
真係令我放左十萬個心!
叫我2個星期之後覆診。我又好傻咁唔記得問醫生拎証明書><
一步出門口即刻打俾媽咪報喜!

沒有留言:

張貼留言