2014年8月21日 星期四

流啡 - 法國醫院

回想當天 - 5/6/2014 (11 weeks)


放左2日假, 一番工又開始流啡, 同Manager 講完之後佢即刻打黎叫我走去睇醫生~
我本身約左6點o係公司附近個婦科睇, 佢都叫我唔好等喇, 即刻走><
所以我就走左去法國排隊睇醫生喇~
今次終於有得睇, 但竟然等左我3個幾鐘><
等到佳佳都放工可以黎陪我~
佳佳黎到之後等左半個鐘就入得去喇~
又見到bb郁黎郁去~仲大左好多tim, 已經有4.27cm喇~
醫生又係話冇咩大問題, 只要休息多d就得喇~
之後開左1個星期病假俾我, 叫我好好休息下, 應該冇咩問題ga喇~
初初都好驚放成個星期公司會唔高興, 點知Manager 竟然話我同bb先係最重要~
仲叫我好好休息, 再唔舒服一定要出聲, 唔洗驚~
o個刻真係好感動呀!!!


沒有留言:

張貼留言