2014年8月21日 星期四

第一次產檢 - 贊育

回想當天 - 10/6/2014 (12 weeks)


由於我臨生之前會番媽咪度住, 等媽咪照顧我~
所以我會揀瑪麗醫院生~而o係瑪麗醫院生, 檢查會o係贊育做!
今日就係我第一次去贊育檢查既日子喇~
由於booking時間係早上8點半, 所以我前一日選擇左番媽咪度訓~
好開心地佳佳都陪我番媽咪度訓, 不過我地就要分開訓上下格床喇>_<
媽咪張床好硬呀><訓到我成晚都唔係好舒服~
仲俾阿媽鬧我由細訓到大, 而家先黎話硬~
哈哈哈~而家習慣左屋企張床ma~

我地今日塔的士去左贊育, 就睇唐氏既影片~
一直都唔太擔心, 因為自己仲後生, 但睇完之後又驚驚地><
因為係關染色體既事, 雖然詳細我都唔係好明, 但殺到埋身開始驚都正常丫>v<
聽完之後可以即日做埋唐氏, 有媽咪陪都安心d~
首先要抽左5枝血, 真係抽到隻手都冇晒感覺呀><
之後就可以上2樓照超聲波喇~
bb今次狂郁, 好開心呀!!媽咪第一次見都好開心~
因為佢個位訓得唔好, 所以姑娘好大力咁整佢, 一整佢佢即刻伸手呀!
惡b黎ga!!!!
今次見佢已經有5.5cm喇~
頸皮見到係1.5, 但要睇埋驗血先知結果, 真係好驚呀><
唔好有電話響呀唔該=.=

沒有留言:

張貼留言